Feb 13, 2014

Neler Oluyor?

Aslinda pek bir sey oldugu yok. Yazasim var ama tembelim iste. Dusunmeye degil ama yazmaya tembelim. Halbuki gun icinde ne cok kiziyorum, hayalkirikligina ugruyorum ve baska turlu bakabilmeyi istiyorum hayata. Icimi doktugum birine "sikayet etmekten biktim." demistim emailimin sonunda. O da cevap vermis "Sen zaten tespiti yapmissin, bu konuda ne yapacaksin, ne adim atacaksin, onu dusun." dedi. Dogru soze ne denir ama bak bir arpa boyu yol almamisim ki hala buralarda mizirdaniyorum.

Neyse...

Bu haftasonu yogun. Cumartesi gunu "Small World" adi verilen bir etkinlige gidecegiz. Biletlerin satisa ciktigi gunlerde tukendigine bakilirsa son derece ilgi goren bir olay. Federal Palace, VI'da gerceklesecek bu etkinlik farkli ulkelerin stant acarak kendi mutfaklarindan ornekler sundugu, insanlarin yiyip ictigi ve dansettigi bir aksami ifade ediyor. Cok hevesle bekliyordum ta ki Pazar gunu Port Harcourt'a ve ardindan Yenagoa'ya gidecegimi ogrenene kadar. Zira cumartesi aksami bensiz uykuya dalacak kizim ve Pazar gunu de ilk defa tum geceligine benden ayri kalacak. Neyse ki kocamla bolustuk de bu "parmak izi verme" yolculugunu birimiz evdeyken digerimiz uzakta olmus olacak. O gecen hafta gitti, ben de bu hafta. Lagos disinda Nijerya'da bir baska yeri gormek guzel olacak. Ote yandan guvenligin hakli sebeplerle kus ucurtmadigi, silahlarin son derece gorunur ve gerektiginde kolayca kullanilir oldugu bir yere gitmek tam da turizm amacli gezilere benzemiyor.

Nijerya'da cok yapmadigi istedigim bir sey fotograf makinemle yasadigim yerleri cekmek ancak burada cikip sokakta yurumedigimiz icin fotografcilik yapmak da mumkun olmuyor. Yoksa mesela bu gelecek is yolculugunda kimbilir ne pozlar, ne carpici kareler yakalanirdi.

Kizim gectigimiz ay 2 yasina basti. Arkadaslarimizi eve davet ettik ve mangal, icki, pasta esliginde dogumgununu kutladik. Bu sene tabii her seyin daha farkindaydi, hediyelerini acti, pastasinin mumlarini yine uflemedi ama en azindan gecen yil yaptigi gibi aglamadi da.

Soyledigi sozcukler her gecen gun artiyor. Artik bizden duyduklarini hemen tekrar ediyor, genelde unutsa bile tekrarladigi 5 kelimeden biri muhakkak aklinda kaliyor.

Genelde Ingilizce sozcukler cogunlukta gibi, ben yine de tam gaz Turkce konusmaya, sozcukleri tekrar etmeye devam ediyorum.

No comments:

Post a Comment